مقالات خودرو

امداد خودرو در جهانشهر

امداد خودر در جهانشهر

جهانشهر یکی از محلات کرج است که دارای امکانات شهری زیادی می باشد. امداد خودرو در جهانشهر نیز فعال است و به شهروندان محترم جهانشهری خدمت رسانی میکند. شهر کرج گستردگی زیادی دارد از این رو بسیار مهم است که خدمات امداد خودرو کرج در اسرع وقت در دسترس شهروندان کرجی قرار بگیرد. خدمات امداد خودرو ما در کمتر از 20 دقیقه در دسترس شما می باشد.

مزایا امداد رسانی امداد خودرو در جهانشهر

چند آیتم هستند که می بایست یک مرکز امداد رسانی معتبر به مشتریان خود ارائه دهند.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از ویژگی های مهم امداد خودرو کرج خدمات رسانی 24 ساعته است. همان طور که می دانید احتمال تصادفات جاده ای در هنگام شب بیشتر است از طرفی شب هنگام مراکز خدمات رسانی کمتری فعال هستند. بنابراین امداد رسانی در شب مهم تر از امداد رسانی در روز است. تیم امداد رسانی ما که شامل تعمیرکاران و تکنیسن های خودرو و پشتیبان های تلفنی ما 24 ساعته فعال می باشند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و از خدمات ما در کمتر از 20 دقیقه بهره مند شوید.

همچنین فرقی نمی کند که در روزهای کاری دچار صانحه یا خرابی خودرو شده باشید یا در روز های تعطیلی خدمات امداد خودرو در جهانشهر تعطیلی نداردو 7 روز هفته حتی تعطیلات رسمی کشوری آماده خدمات رسانی است.

امداد رسانی فوری

در کنار در دسترس بودن همیشگی امداد خودرو، سرعت عمل خدمات رسانی بسیار مهم است. گاهی پیش می آید که درست در وسط خیابان خودرو ما خاموش شده و دیگر روشن نمی شود چنانچه در زمینه خودرو کم تجربه باشیم احتمالا نتوانیم ایراد را شناسایی کنیم. در این زمان به دلیل متوقف شدن خودرو ما ممکن است ترافیک سنگینی ایجاد شود. بنابراین بسیار مهم اس ت که امداد رسانی در اسرع وقت انجام شود. امداد خودرو در جهانشهر در کمتر از20 دقیقه در محل موردنظر حضور پیدا می کند.

در زمان های حادثه و خرابی خودرو، در صورتی که خدمات رسانی به موقع انجام نشود باعث کلافگی سرنشینان و به ویژه کودکان و سالمندان می شود. تیم اتو امداد خودرو کرج در کمتر از 20 دقیقه خودرا به محل حادثه می رسانند.

تعرفه های دولتی

تمامی هزینه های امداد خودرو در جهانشهر طبق تعرفه های دولتی و کاملا شفاف است. در پایان فاکتوری شامل هزینه ها و همچنین ضمانت نامه به مشتری ها   این هزینه ها شامل دستمز تعمیرکاران سیار، هزینه های یدک کشی و بکسل کردن خودرو می باشد. این قیمت ها زیر نظر اتحادیه دارندگان اتو سرویس، کارواش، امداد خودرو ها و تعمیرگاه ها می باشد.

قطعات اورجینال و اصلی

گاهی در جریان تعمیرات خودرو نیاز داریم که برخی قطعات را تعویض کنیم. یکی از نگرانی های مشتریان امداد خودرو کرج در جهانشهر یا هر امداد خودرو دیگری جایگزینی قطعات غیر اورجینال و بی کیفیت با قطعات معیوب است. که نگرانی به جایی می باشد. استفاده از قطعات غیر اورجینال جزء خط قرمز های امداد خودرو  کرج می باشد. در پایان تعمیرات خودرو همراه با فاکتور ضمانت نامه ای حاوی استفاده از قطعات اورجینال به مشتری ارائه می شود.

اتو امداد کرج در چه مناطقی امداد رسانی می کند؟

با اینکه شهر کرج بسیار گسترده است اما می توان گفت که اتو امداد کرج تقریبا در تمامی مناطق کرج خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته ارائه می دهد. این خدمات در کمترین زمان ممکن و زیر 20 دقیقه است. مناطق خدمات رسانی کرج شامل؛ امداد خودرو در عظیمیه، گلشهر، مهرشهر، فردیس، مارلیک، باغستان، حصارک، امیریه، ملارد، کمال شهر، ویلاشهر، شاهین ویلا و غیره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *