مقالات خودرو

امداد خودرو در گلشهر

امداد خودر در گلشهر

گلشهر یکی از محلات بسیار پرتراکم کرج است  و جمعیت زیادی را در خود جای داده است. از این رو امداد خودرو در گلشهر از ضروریات این منطقه به حساب می آید. هر چقدر هم که با احتیاط زانندگی کنیم باز هم افرادی  هستند که با بی احتیاطی برای ما حادثه آفرین شوند و صدماتی را به خودرو ما وارد کنند. در چنین مواقعی، خدمات امداد رسانی سیار خودرو در کرج و گلشهر  می تواند یاری رسان ما باشد.

مراحل امداد رسانی امداد خودرو در گلشهر

زمانی که دچار حادثه می شویم و یا خودرو ما معیوب شده یا صدمه می بیند، اولین و مهم ترین موضوع، حفظ آرامش است. زمانی که شما با امداد خودرو در گلشهر تماس میگیرید، پشتیبانان امداد خودرو کرج ، ابتدا مشخصات شما را دریافت می کنند . سپس با طرح سوالاتی، شرح حال کلی از میزان صدمات وارد شده یاداداشت می کنند و این اطلاعات را در اختیار تیم امداد رسانی قرار می دهند.

تیم امداد رسانی به همراه تجهیزات ضروری به محل حادثه اعزام می شوند. تعمیرکاران اتو امداد کرج، متشکل از نیرو های مجرب هستند. با توجه به پیچیده تر بودن خودرو های مدرن و خارجی نسبت به خودرو های قدیمب تنها داشتن تجربه کافی نیست و می بایست تعمیرکاران خودرو همواره به دانش روز تعمیر خودرو مجهز باشند. تکنسین های اتو امداد همواره دانش خود را به روز رسانده و در خدمت شما شهروندان محترم گلشهری می باشند.

پس از اینکه امدادگران در محل حادثه حاضر شدند، حالا می بایست با دقت تمام خودرو را مورد بررسی قرار دهند و آن را عیب یابی کنند. پس از عیب یابی تعمیر انجام می شود. چنانچه نیاز به تعویض قطعه ای باشد. این کار انجام می گیرد. توحه داشته باشید که همه  مراحل کار با نظارت مشتری انجام می گیرد.

چنانچه صدمات وارده زیاد باشد، خودرو به نمایندگی یا تعمیرگاه منتقل می شود و اقدامات لازم در تعمیرگاه صورت می گیرد.

در پایان لیست خدمات ارائه شده توسط امداد گران به مشتری داده می شود. تا از تعمیرات و تعویض احتمالی قطعات آگاه باشد.

امداد خودرو کرج گلشهر

اتو امداد کرج در چه مناطقی امداد رسانی می کند؟

می توان گفت که اتو امداد کرج تمام مناطق کرج را پوشش می دهد. امداد رسانی در کرج شامل؛ امداد خودرو در مهرشهر،عظیمیه، مارلیک، فردیس، حصارک، محمد شهر، باغستان، اندیشه، شهریار، مهر ویلا، شاهین ویلا، انبار نفت، مشکین دشت و غیره می شود.

جهت دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد مناطق تحت پوشش ما می توانید با پشتیبانان مرکز امداد خودرو کرج تماس حاصل کنید.

مزایای استفاده از امداد خودرو در گلشهر

امداد خودرو های زیادی در سطح کشور وجود دارد که همگی دارای مجوز از طرف سازمان های ذیربط هستند. اما همه امداد خودرو ها خدمات یکسانی ارائه نمی دهند و یا اینکه کیفیت خدمات رسانی آن ها با یکدیگر متفاوت است. امداد خودرو در گلشهر مزایای زیر را برای مشتریان خود دارد.

  • خدمات اتو امداد کرج به صورت 24 ساعته است بنابراین فرقی نمی کند که در ساعات اداری نیاز به امداد داشته باشید یا حتی ساعت 2 بامداد، ما همیشه در دسترس هستیم.
  • سریع بودن در امر امداد رسانی بسیار مهم است. یکی از مزایای امداد خودرو کرج، اعزام هر چه سریع تر تیم امداد رسانی یه محل حادثه است.
  • تجهیزات ما به روز ترین و پیشرفته ترین ابزار تعمیرات خودرو است.
  • تعمیرکاران ما دوره دیده هستند و توانایی تعمیر هر نوع اتومبیلی اعم از ایرانی و خارجی، مدرن یا قدیمی را دارند.
  • تعمیر خودرو شما بر اساس استاندار ها و ضوابط تعمیر می شود.
  • پس از تعمیر خودرو همراه فاکتور، ضمانت نامه نیز ارائه می شود.
  • در صورتی که نیاز به تعویض خودرو باشد، قطعات قدیمی با  قطعات اورجینال و اصل تعویض می شود.
  • چنانچه امداد رسانان امداد خودرو در گلشهرتشخیص دهند که نمی توان خودرو را در محل تعمیر کرد آن را به تعمیرگاه منتقل می کنند. خدمات یدک کشی متناسب با مدل خودرو شما و در کمال دقت انجام می شود تا آسیبی به خودرو وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *