مقالات خودرو

امداد خودرو در مهرشهر

امداد خودرو در مهرشهر

امداد خودرو کرج در مناطق مختلف کرج امداد رسانی می کند که یکی از این مناطق امداد خودرو در مهرشهر است. خودرو یکی از  لوازم بسیار کاربردی است که امروزه نیاز هر خانواده ای است. بدون داشتن خودرو انجام بسیاری از امور روزانه ما به سختی انجام میگیرد. اما هر وسیله ای در کنار کارایی هایی که دارد نیازمند رسیدگی است. اگر خودرو خود را به صورت منظم چکاپ نکنید و  نقص های فنی ایجاد شده را برطرف ننماید. می تواند برای شما دردسر ساز شود و درست در جایی که فکرش را نمی کنید خراب شود.

وظایف امداد خودرو در مهرشهر

معمولا افراد در دو صورت به امداد خودرو در مهرشهر یا امداد خودرو در گلشهر نیازمند می شوند. یا بر اثر تصادفات جاده ای و شهری و یا بر اثر نقص فنی خودرو. زمانی که خودرو شما دچار آسیب شد می توانید با ما ( امداد خودرو کرج ) تماس بگیرید. پشتیبان ها و کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند. پس از دریافت توضیحات لازم توسط شما و همچنین دریافت لوکیشن. تیم حرفه ای تعمیرکاران امداد خودرو به محل اعزام میشوند.

چنانچه حادثه ای اتفاق افتاده باشد. سرنشینان به مکان مناسبی منتقل می شوند. و سپس تعمیرکاران ما شروع به کار می کنند. در صورتی که اتومبیل نیازمند تعمیر باشد اقدامات لازم صورت می گیرد و در صورتی که نیاز باشد قطعه ای تعویض گردد این کار توسط تکنسین های متخصص ما صورت می پذیرد.

گاهی آسیب دیدگی خودرو شدید است و امکان تعمیر آن در محل حادثه  وجود ندارد. در چنین مواقعی می بایست خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه امداد خودرو مهرشهر منتقل گردد و اقدامات ضروری صورت گیرد.

امداد سیار شامل چه مواردی می شود؟

امداد سیار به مجموعه خدمات امداد رسانی در محل گفته می شود که توسط شرکت های امداد خودرو در کرج انجام میگیرد . موارد زیر معمولا شامل خدمات امداد خودرو می باشد.

  • عیب یابی و تعمیر خودرو در محل حادثه
  • اعزام یدک کش نیسان یا جرثقیل به محل حادثه
  • سوخت رسانی سیار در کمترین زمان
  • خدمات پنچر گیری در محل
  • انتقال خودرو به تعمیرگاه
  • انتقال خودرو به نمایندگی
  • انتقال خودرو به مرکز تعویض پلاک
  • انتقال سرنشینان خودرو  به محل مناسب
  • امداد باطری خودرو سیار
  • تعمیرات برق خودرو در محل
  • مکانیکی خودرو

پنچرگیری سیار امداد خودرو مهرشهر

پنچر شدن و یا کم باد شدن لاستیک های خودرو از جمله رایج ترین اتفاقاتی است که برای خودرو ها اتفاق می افتد. وجود شیشه شکسته، میخ و پیج در خیابان ها و مکان های مختلف امری اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل ممکن است که عبور لاستیک از روی این اشیاء کوچک تیزی که با چشم هم دیده نمی شود موجب کم باد شدن یا پنچری لاستیک های خودرو شما شود.

از کجا بفهمیم که ماشین ما پنچر شده است؟

زمانی که لاستیک ها کم باد می شوند لرزشی در اتومبیل ایجاد می شود این لرزش زیاد نیست اما راننده می تواند متوجه آن شود. چنانچه لاستیک پنجر شده باشد این لرزش و چپ و راست شدن خودرو بیشتر می شود.

یکی دیگر از علائم پنچری خودرو، سفت شدن فرمان خودرو است. با توجه به اینکه فرمان اتومبیل ها هیدرولیکی است و به راحتی میچرخد چنانچه حس کردید فرمان خودرو شما سفت شده است. بد نیست لاستیک ها را چک کنید.

زمانی که از پنجر شدن و یا کم باد شدن لاستیک ها مطمئن شدید می بایست از امداد خودرو در مهر شهر کمک بگیرید.

پشتیبان های امداد خودرو کرج  پس از گرفتن شرح حال خودرو شما در اسرع وقت تعمیرکاران را به محل مورد نظر اعزام میکنند و پنچر گیری و یا تعویض لاستیک انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *