مقالات خودرو

امداد خودرو در گوهردشت

امداد خودر در گوهردشت

خودرو یکی از ابزارهای پر کاربرد زندگی بشر امروزی است. بدون خودرو زندگی روزانه به شدت مختل می شود. چنانچه از همشریان محترم گوهردشت کرج هستید می توانید در صورت حوادث خودرویی با امداد خودرو در گوهردشت تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید

با توجه به گستردگی استان البرز و شهر کرج، وجود چندین امداد خودرو در سطح شهر الزامی است تا بتواند در سریع ترین زمان در محل حادثه حاضر شده و خدمات لازم را ارائه دهد. اتو امداد کرج خدمات بی نظیر و با کیفیتی را به شهروندان گوهردشت کرج ارائه می کند.

خدمات یدک کشی امداد خودرو در گوهردشت

زمانی که آسیب های وارده به خودرو به قدری باشد که نتوان آن را در محل تعمیر کرد می بایست آن را به نزدیک ترین تعمیرگاه انتقال داد. انتقال خودرو توسط امداد رسان های اتو امداد کرج و به وسیله یدک کش ها انجام میشود. یدک کش ها معمولا نیسان و وانت و جرثقیل هستند.

امداد خودرو کرج گوهردشت

قوانین یدک کش امداد خودرو کرج

زمانی که می خواهید از خدمات یدک کشی خودرو استفاده کنید باید نکات زیر توجه کنید.

  • یدک کشی خودرو تنها زمانی انجام میگیرد که نور کافی وجود داشته باشد. بنابراین یدک کشی می بایست در ساعات مجاز صورت گیرد
  • راننده خودرو خراب باید دارای گواهینامه باشد
  • خودرو یک کش باید دارای معاینه فنی خودرو باشد
  • خودرو یدک کش در آن واحد می تواند تنها یک خودرو را حمل کند.

پنچرگیری سیار

یکی از خدماتی که توسط امداد خودرو در گوهردشت انجام میشود. خدمات پنچرگیری سیار در محل است. چنانچه یکی از علائم زیر را در خودرو خود مشاهده کردید خودرو خود را به کنار جاده منتقل کنید و سپس بایستید. توجه داشته باشید در صورت نیاز می توانید از علائم خطر خودرو هم استفاده کنید.

  • فرمان خودرو های جدید همگی هیدرولیکی است و به راحتی می چرخد. چنانچه حس کردید فرمان زیر دستتان سفت شده است و فرمان پذیری ندارد بهتر است خودرو را متوقف کرده و چرخ ها را چک کنید.
  • زمانی که چرخ پنچر شود. اصطلاحا خودرو به چپ و راست می کشد و گویی که کنترل خودرو از دست شما خارج شده است. در چنین مواقعی بهتر است باد چرخ ها را چک کنید.
  • یک دیگز از نشانه های پنچری خودرو، لرزش چرح هاست.

سوخت رسانی سیار

تمام شدن سوخت خودرو معمولا بر اثر بی توجهی ماست. زیرا سوخت خودرو به یکباره تمام نمی شود. در هر خودرویی چراغی تعبیه شده که در صورت پایین بودن سطح بنرین باک به ما هشدار می دهد. معمولا پس از روشن شدن چراغ بنزین تا 10 لیتر بنزین داریم. به هر حال چنانچه در شرایط اضطراری قرار گرفتید و بنرین شما ته کشید نگران نباشید. یکی از خدمات امداد خودرو در گوهردشت سوخت رسانی سیار است.

مکانیک سیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *