مقالات خودرو

امداد خودرو مارلیک

امداد خودرو مارلیک

مارلیک یکی از محلات به نام کرج است و امداد خودرو مارلیک یکی از مناطقی است که توسط اتو امداد کرج خدمات رسانی می شود.مارلیک در نزدیکی محله سرآسیاب و جاده ملارد هست. برخی سرآسیاب و مارلیک را یکی می دانند، اما روی نقشه این دو محله از یکدیگر تفکیک شده اند. در ادامه بیشتر به امداد خودرو مارلیک می پردازیم.

امداد خودرو مارلیک چیست؟

هرگونه خدمات جاده ای سیار که به خودرو یا صاحب خودرو در محل قرارگیری خودرو ارائه می گردد امداد خودرو گفته می شود. مثال هایی از خدمات امداد خودرو در ادامه آورده ایم.

  • تصور کنید در یک روز سرد زمستانی از خواب بیدار شوید و اتومبیل شما روشن نشود. در این صورت امکان دارد باتری خودرو خواب رفته باشد که در این صورت می توانید از خدمات باتری به باتری امداد خودرو استفاده کنید.
  • این روزها مشغله افراد به قدری زیاد است که گم کردن سوئیچ خودرو یا جاگذاشتن آن در خودرو یا در هر مکان دیگری اصلا دور از ذهن نیست و یک امر معمول است. در چنین شرایطی هم می توانید از خدمات تعویض سوئیچ امداد خودرو مارلیک بهره ببرید.
  • با وجو اینکه به تمیزی خیابان های شهری و جاده ها همواره توسط مسئولین زیربط نظارت می شود.اما  بازهم ممکن است شیئ تیزی مانند شیشه های شکسته در خیابان ها و جاده ها ریخته باشد که باعث کم باد شدن و یا پنچری لاستیک شود.  دراین صورت بهتر است که  حرکت خود را ادامه ندهید و از خدمات پنچرگیری سیار مارلیک کمک بگیرید.
  • یدک کشی و انتقال خودرو به وسیله جرثقیل یکی دیگر از خدماتی است که توسط امداد خودرو ها ارئه می شود.معمولا زمانی از یدک کش کرج و خودروبر ها استفاده می شود که امکان تعمیر خودرو در محل نباشد.
  • فرقی نمی کند که از سوخت معمولی استفاده می کنید یا سوپر، در هر دو صورت در هر جایی که باک خودرو شما خالی شد فرقی نمی کند در مارلیک باشید یا هر جای دیگر کرج و نیاز به سوخت رسانی داشتید نگران نباشید با یک تماس با پشتیبان های اتو امداد کرج و اعلام موقعیت مکانی می توانید خدمات سوخت گیری مارلیک را دریافت کنید.

توصیه های امداد خودرو مارلیک به رانندگان خودرو

امداد خودرو مارلیک کرج
  1. به خاطر داشته باشید که همواره فاصله قانونی را با خودرو جلویی خود حفظ کنید . این موضوع به خصوص در خیابان های شلوغ و پر ترافیک بسیار مهم است. توجه داشته باشید با کم کردن فاصله زودتر به مقصد نمی رسید.
  2. قبل از سفر، به ویژه سفرهای طولانی آچار و زاپاس و سایر لوازم ضروری خود را چک کنید.
  3. قبل از مسافرت سطح روغن موتور خودرو خود را بررسی کنید.
  4. در زمستان ها که معمولا سطوح لغزنده و لیز هستند دنده را به ناگهان کم نکنید و با احتیاط و آرام آرام از سرعت خود بکاهید.
  5. سیستم ترمز و دستی را پیش از حرکت چک کنید.
  6. همیشه زنجیر چرخ به همراه داشته باشید
  7. چراغ های مه شکن را قبل از مسافرت چک کرده و از سالم بودن آن  اطمینان حاصل کنید.
  8. توصیه دیگر امداد خودرو مارلیک به شما این است که به ازای هر 60 هزار کیلومتر فیلتر بنزین خود را تعویض کنید.

خدمات امداد خودرو کرج

در جریان امداد رسانی جاده ای چند مورد است که بسیار اهمیت دارد و باید توسط شرکت های خدمات امداد خودرو به مشتریان ارائه شود. اپ امداد مدرن تمام این مزیت های خدماتی را دارد.

امداد رسانی فوری

در جریان امداد رسانی، زمان بسیار مهم است. امداد رسان های خودرو باید هرچه زودتر به محل اعزام شوند و خدمات مورد نظر مشتری را ارائه دهند. خدمات امداد خودرو مارلیک در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود. معمولا زمانی که خودرو آسیب می بیند ممکن است سر نشینان از نشستن در خودرو واهمه داشته باشند و یا سیستم گرمایش و سرمایش خودرو به درستی کار نکند به همین دلیل سرعت عمل یکی از گزینه های مهم در امداد رسانی جاده ای است.

ارائه خدمات با تعرفه دولتی

تمامی خدماتی که توسط امداد خودرو در مارلیک کرج به مشتریان ارائه می شود طبق تعرفه های دولتی و قانونی است و هزینه اضافه تری از مشتری دریافت نمی گردد.

خدمات شبانه روزی

ما هفت روز هفته ، حتی در ایام تعطیل و در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما هستیم. حادثه های جاده ای در زمان تعطیلات به دلیل شلوغی جاده ها افزایش می یابد. همچنین شب هنگام به دلیل دید محدود رانندگان و خواب آلودگی و خستگی تصادفات جاده بیشتر می شود. پس بسیار مهم است که امداد خودرو کرج در چنین تایم هایی در دسترس و پاسخگو باشد.

فروش قطعات اورجینال و اصلی

زمانی که آسیب های وارده به خودرو زیاد باشد و قطعات قابل تعمیر نباشند می بایست قطعات خودرو را تعویض کرد. در چنین زمان هایی یکی از نگرانی های رانندگان جایگزینی قطعات با قطعات بی کیفیت است. امداد خودرو مارلیک این ضمانت را می دهد که قطعات خودرو شما را با قطعات اورجینال تعویض نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *